Мислим да сам видео цица мацу

Was it a cat I saw? (Да ли сам ја то видела мачку?)


Was it a cat I saw?
Луис Керол - Алиса у земљи чуда

Чувену реченицу која може једнако да се чита и од назад "Was it a cat I saw?" (Да ли сам ја то видела мачку?) изговара Алиса у роману ''Алиса у земљи чуда'' 

Енглески писац, математичар и логичар Луис Керол својим књигама открива свет слободне фантазије, хумора и игре речима.

Далибор Дрекић


Луис Керол (енгл. Lewis Carroll) је био псеудоним Чарлса Лутвига Доџсона (енгл. Charles Lutwidge Dodgson; Дерзбери, 27. јануар 1832 — Гилфорд, 14. јануар 1898), који се школовао на Оксфорду, где је предавао математику од 1855. до 1881. године.

Керол је био један од најчитанијих енглеских писаца, а такође и математичар, логичар, англикански свештеник и аматерски фотограф.

Англикански свештеник је постао 1861. године.

Четири године касније, дечје приче које је причао ћерки своје факултетске катедре објављене су под именом Алиса у земљи чуда и одмах су доживеле успех.

Наставак, „Алиса с оне стране огледала“, појавио се 1872. године и био је подједнако популаран.

Доџсон је такође написао шаљиве стихове и неколико математичких дела. Био је ентузијастичан и надарен фотограф аматер . Његова омиљена креација била је: Бели зец који је увек у журби.


Наше објаве можете пратити на интернет страници Расен, као и на фејсбук страницама КраткословљеСатирање и Свет палиндрома

Нема коментара:

Постави коментар