Авичи - Пробудите ме

Авичи - Пробудите ме


Avicii - Wake Me Up
Авичи - Пробудите ме; фото: pixabay/dlsdkcgl

Пробудите ме


Осећам свој пут кроз тмину,
Вођен откуцајима срца.
Не знам где ће се пут завршити,
Али знам где да почнем.
Кажу да сам сувише млад да бих разумео,
Кажу да сам заробљен у сновима.
Живот ће ме обићи ако не отворим очи,
У реду, немам ништа против.

Зато ме пробудите када све прође,
Када будем мудрији и старији.
Све ово време сам тражио себе,
А нисам знао да сам изгубљен.

Покушао сам да преузмем на себе бреме целога света,
Али имам само две руке.
Надам се да ћу добити прилику да пропутујем светом,
Али немам ништа испланирано.
Кад бих могао да заувек останем овако млад,
Без страха да склопим очи,
Живот је игра коју сви играју,
А љубав је награда.

Зато ме пробудите када све прође,
Када будем мудрији и старији.
Све ово време сам тражио себе,

А нисам знао да сам изгубљен.

Песму можете послушати ОВДЕ

Приредио: Далибор Дрекић


Наше објаве можете пратити на интернет страници Расен, као и на фејсбук страницама КраткословљеСатирање и Свет палиндрома

Нема коментара:

Постави коментар