Прича која се чита једнако и са десна на лево

Прича је сачињена од асиметричних палиндромних реченица, тако да цела може да се чита подједнако и са десна на лево.

Столице
Истина на разводу; фото: pixabay

Објављена је у зборнику "Најкраће приче у 2010. години", Алма, Београд, 2011. и у часопису за хумор и сатиру "Шипак", март 2012..


Истина на разводу
(Он седи лево, дете довели десно.)


А тата:
- Ниси ли ми ти мили син?

А мама:
- Ниси ли мени сине мили син?

А син Иса:
- Нисам обома син!

А тата:
- Ниси ми син???

А син Иса:
- Е, не!

А тата:
- А мамин си? па писни мама!

А мама:
- А ја, ја...
(Акне женка.)

А тата:
- О, и ти? ко те то китио?

А мама:
- А ја, ја...
(Акне женка.)

А тата:
- О, Ида, ко те то кадио?!

А мама:
- Е, једном, Адам, онде је...

А тата:
(На себе бесан.)
- Море невере пере Венером!

А мама:
- Гори ти рог!

Далибор Дрекић 2010.

„Најкраће приче у 2010. години“, библиотека "Савремена књижевност", књига 107, Алма, Београд, 2011., стр. 66. (приредио Ђорђе Оташевић)


Наше објаве можете пратити на интернет страници Расен, као и на фејсбук страницама Краткословље, Сатирање и Свет палиндрома

Нема коментара:

Постави коментар