Стинг - Месец над улицом Бурбон

Стинг - Месец над улицом Бурбон


Sting – Moon Over Bourbon Street Sting – Moon Over Bourbon Street

Стинг - Месец над улицом Бурбон; фото: pixabay/EvaMichalkova


„Moon Over Bourbon Street“ је песма о вампиру за коју је Стинг добио инспирацију док је читао књигу америчке књижевнице Ен Рајс „Интервју с вампиром“ (Interview with the Vampire, 1976.)

Месец над улицом Бурбон


Вечерас месечина обасјава улицу Бурбон,
Видим лица док пролазе испод бледе светлости лампе,
Немам другог избора него да следим тај зов,
Блештавило, људе, месец и остало,
Свакодневно се молим да будем јак,
Јер знам да је погрешно то што радим,
О, никад ми нећете видети сенку, ни чути звук мојих корака
Док улицу Бурбон обасјава месечина.

Пре много година постао сам овакав,
Био сам заробљен у овом животу као невино јагње,
Сада се појављујем само у подне,
И једино ме можете видети како шетам по месечини,
Обод мог шешира скрива око звери,
Имам лице грешника, а руке свештеника,
О, никад ми нећете видети сенку, ни чути звук мојих корака
Док улицу Бурбон обасјава месечина.

Она свакодневно шета улицама Њу Орлеанса,
Она је невина и млада из богате породице,
Ноћима сам стајао пред њеним прозором,
Борећи се против нагона на бледој месечини,
Зашто сам овакав, када се молим свевишњем?
Морам да волим оно што уништим и уништим оно што волим,
О, никад ми нећете видети сенку, ни чути звук мојих корака
Док улицу Бурбон обасјава месечина.

Извођач: Стинг

Албум: The Dream of the Blue Turtles

Објављено: 1985.

Номинације: Награда Греми за инструментални аранжман пропраћен вокалом

Приредио: Далибор Дрекић


Наше објаве можете пратити на интернет страници Расен, као и на фејсбук страницама КраткословљеСатирање и Свет палиндрома

Нема коментара:

Постави коментар